воскресенье, 13 февраля 2011 г.

Աշխատանքի ընդունվելու գաղտնիքները


Երիտասարդությանը խիստ հուզող արդիական հարցերից մեկը աշխատանքի բացակայությունն է: Շատ ընկերություններում թափուր աշխատատեղերի համար ներկայացվում են  բավականին լուրջ պահանջներ, բայց հաճախ, անգամ եթե Ձեր տվյալները համապատասխանում են աշխատանքի պահանջներին, այնուամենայնիվ, Ձեզ մերժում են: Բանը  նրանում է, որ շատ երիտասարդներ չեն տիրապետում որոշ նրբությունների և հարցազրույցի ժամանակ թույլ են տալիս փոքրիկ, բայց որոշիչ սխալներ:
Ինչպե՞ս խուսափել նման իրավիճակներից:
Հիշե’ք, Դուք երբեք չեք կարողանա երկրորդ անգամ թողնել առաջին տպավորություն: Դա է պատճառը, որ ողջ հարցազրույցը կարող է կախված լինել առաջին րոպեներից: Ձեր  մասին կարծիքի մոտ 70%-ը ձևավորվում է մինչև զրույցը: Հետևաբար, պետք է անել ամեն ինչ, որպեսզի ունենաք ինքնավստահ և հաճելի տեսք:
Տրամադրեք ինքներդ Ձեզ, որ աշխատանքը արդեն ստացել եք և այդ հանդիպումը ուղղակի ձևական բնույթ է կրում:
Արտաքին տեսքը պետք է համապատասխանի տվյալ պաշտոնին, որին հավակնում եք: Հիմնականում խորհուրդ է տրվում գործնական, ոչ ճչացող հագուստ կրել: Շպարը և  օծանելիքը պետք է լինեն չափի մեջ և չշեղեն գործատուի ուշադրությունը: Մազերը ցանկալի է հավաքել:
Մեծ ուշադրություն դարձրեք միմիկային և ժեստերին: Դրանք կարող են մատնել Ձեր հուզմունքն ու անվստահությունը: Հանդիպման իսկ առաջին վայրկյանից փորձեք թեթևակի ժպտալ, անպայման պահեք հայացքների “հանդիպումը”:
Եթե Ձեզ թույլ տան ըտրել նստելու աթոռը, ապա կարող եք մոտ նստել ղեկավարին, դա կարող է նրան անակնկալի բերել, բայց այդ քայլը կստիպի տեսնել Ձեր մեջ համախոհի:
Նստեք հանգիստ, մկանների ավելորդ լարվածությունը կկաշկանդի շարժուձևն ու խոսքը: Աթոռին “չպարկել” և չհենվել սեղանին: Պետք չէ ընդունել պաշտպանական դիրք` ձեռքերը խաչել կրծքի վրա կամ երկու ձեռքը ամուր սեղմել իրար: Փորձեք լինել բնական:
Հայացքը առաջին գործիքն է, որ կապ է ստեղծում մարդկանց միջև: Պետք չէ հայացքը անթարթ հառել գործատուի վրա, բայց միշտ փորձեք պահել կոնտակտը աչքերի միջոցով:
Նեյրոլինգվիստիկ ծրագրավորման միջոցով Դուք կարող եք զրուցակցին դարձնել ավելի ընկալունակ և հասնել փոխհասկացման: Փորձեք օգտագործել նրան բնորոշ ձայնային տոնայնությունը, չափի մեջ ընդօրինակեք նրա շարժումները: Սա կարող է օգնել, եթե խոսակցության դրական իմպուլսներով է ուղեկցվում:
Հարցազրույցին Ձեր խնդիրն է ներկայանալ լավագույն լույսի ներքո, բայց պետք չէ հանդիպումը վերածել բեմականացման: Մի փորձեք ողջ ուշադրությունը սևեռել վարքի վրա: Հետևեք, որ Ձեր խոսքը լինի լակոնիկ և վերաբերվի կոնկրետ տրված հարցին:
Մի շեղեք թեման և աշխատնքին չվերաբերվող հարցեր մի տվեք:
Պատրաստ եղեք պատսխանել անձնական բնույթի հարցերին, բայց մի օգտագործեք սեփական կյանքի խնդիրներն ու անհաջողությունները, խղճահարություն մի առաջացրեք: Դժվար թե, ինչ-որ մեկը ցանկանա կյանքից դժգոհ և դժբախտ աշխատակից ունենալ: Մի ընդհատեք զրուցակցին, խուսափեք սլենգից:
Եթե ունեք նախկինում անհաջող աշխատանքային փորձ, մի փնովեք ղեկավարին, կամ աշխատանքային անձնակազմին: Ներկայացրեք այդ դեպքը, որպես եզակի:
Հարցազրույցից առաջ կարող եք հայելու առջև մշակել Ձեր խոսքը և միմիկան:
Ամենակարևորը` օբյեկտիվ գնահատեք Ձեր ունակություններն ու հնարավորությունները:
Մի’ հուսահատվեք, եթե չեք ստացել աշխատանք, այլ փորձեք վերլուծել պատճառները ու գտնել դրանց վերացման ուղիները:
Հիշե’ք, եթե Դուք չեք համապատասխանել մի աշխատանքին, ապա հաջորդ տարբերակը հաստատ Ձեզ համար է, չէ որ կարևոր է ոչ միայն աշխատանքի առկայությունը, այլև այն որ սիրեք Ձեր գործը, պիտանի զգաք Ձեզ և գնահատվեք ըստ արժանվույն:

2 комментария:

  1. Կարծում եմ այս բոլոր խորհուրդները մեզ պեսք կգան Հայաստանից դուրս:Որովհետև դրանք մեզ այստեղ չեն օգնի:Կարծում եմ համամիտ եք:Հայաստանում աշխատանք գտնելու համար մի ենթակետը բավական է,որի մասին այստեղ ոչինչ չի ասվում;

    ОтветитьУдалить
  2. Կառտւմ եմ ԽԾԲ-ի մասին ես ակնարկում:
    Բայց հիմա մի տեսակ քչացելա ետ երևույթը ու հաշվի են նստում բանիմաց մարդու հետ: Կռկնում եմ Բանիմաց :Ճ

    ОтветитьУдалить