суббота, 12 февраля 2011 г.

Երեխայի IQ-ն կախված է առաջին երեք տարիներին ընդունած նրա սնունդից

Բրիստոլյան համալսարանի գիտնականները հետազոտություն են անցկացրել եւ պարզել են երեխայի սննդակարգի եւ մեծ տարիքում նրա ինտելեկտի մակարդակի միջեւ կապը։
Պարզվել է, որ երեխաները, որոնք մինչեւ երեք տարեկանը սնվել են, այսպես կոչված, արագ սնունդով՝ պիցցա, չիփսեր, թխվածքաբլիթներ, ութ տարեկանում IQ մակարդակով 5 կետով զիջում են իրենց հասակակիցներին, ովքեր փոքր տարիքում կերակրվել են տնական ճաշերով, մրգերով եւ բանջարեղեններով։
Միտումը հնարավոր չի եղել փոխել անգամ ֆաստ-ֆուդով սնված երեխաներին հատուկ դիետաներ նշանակելով։ Ցավոք, ինտելեկտի մակարդակով այդ երեխաները, միեւնույն է, զիջել են իրենց հասակակիցներին, հայտնում է ЕвроСМИ-ն։

14 комментариев:

  1. դրա համար երիտասարդ մայրիկները պետք է հետևողական լինեն իրենց փոքրիկների սննդակարգին

    ОтветитьУдалить
  2. Շատ հեշտ Է ասել,բայց ինչ անեն մայրիկները եթե այս դարի երեխաները բոլորովին չեն լսում իրենց ծնողներին:

    ОтветитьУдалить
  3. Ծեծի Ան ջան:ՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃ

    ОтветитьУдалить
  4. Լավ էր:Երևումա որ Տաթևի հետ ընկերներ եք:
    Հիշի մի օր պապա ես դառնալու........ՃՃՃՃՃ

    ОтветитьУдалить
  5. Ան ջան համոզվատ եղի ծեծելու եմ :ՃՃՃՃՃՃ

    ОтветитьУдалить
  6. Համաձայն եմ Աննա ջան, բայց միթե չկա որևէ այլ տարբերակ երեխային ստիպելու: Երբեմն ծնողներն հենց իրենք են երեխաներին այդ սննդակարգին սովորեցնում: Իսկ ինչ վերաբերվում է ծեծին Սուրեն ջան, ապա դա բռնության կիրառում է ինչը արգելվում է թե ներպետական և թե միջազգային օրենսդրությամբ:ՃՃՃ

    ОтветитьУдалить
  7. Ցսվալիա :Ճ որ ես էլ որոշալի ինորմացիա ունեմ երեխայի իրավունքների պաշտպանությունից.
    Բայց միևնույնա ըստ ինձ աշխաում ամենալավ աշակերտները տվելա ՏԵՐ ԹՈԴԻԿԻ դպրոցը:
    Այ եթե ես էլ ԹՈԴԻԿԻ դպրոցի սան լինեի հիմա ........

    Կես կատակ կես լուրջ :Ճ

    ОтветитьУдалить
  8. Բայց իմիջիայլոց Սուրեն ջան մենք կրթությունից չենք խոսում, եթե ուշադիր էս եղել: ՃՃՃ

    ОтветитьУдалить
  9. :))))))))))))
    Իմիջայլոց բառը չհասկացա նախադասությն մեջ:
    Ամեն դեպքու ես ասում էի ունենալով իմֆորմացա երեխաների իրվունքներից միևնույնա մնում եմ իմ համոզմունքներին:

    Հաճախ օրենքը թույլատրում է այն, ինչ թույլ չի տալիս պատիվը: Սորեն

    ОтветитьУдалить
  10. Ոչ մեկ քեզ չի ասում քո համոզմունքներից հրաժարվի: Մենք բուն թեմաից շեղվում ենք, խոսքը առողջ ապրելակերպին է վերաբերվում: Իսկ ինչ վերաբերվում է օրենքի և պատվի թույլատրել չթույլատրելուն, ապա ավելի լավ է նույնիսկ ցանկալի, որ լռենք:

    ОтветитьУдалить
  11. Սուրեն ջան եթե կարծում ես որ երեխային ծեծելով այդ հարցը կլուծվի,դա քո սուբյեկտիվ կարծիքն է,ուղղակի խորհուրդ կտայի "Տեր Թոդիկի" մեթոդները չկիրառեիր:Գիտես ասում են "Դիմացինիդ հետ վարվիր այնպես ինչպես կվարվեիր ինքդ քեզ հետ":

    Մենք միայն խորհուրդ ենք տալիս,չենք ստիպում .......ՃՃՃՃՃ

    ОтветитьУдалить
  12. դե եթե գտնում ես լռալը ավելի լավա լռիր: Հայկ ջան :)

    ОтветитьУдалить
  13. Ան ջան ես արդեն գրել եմ որ ինձ եթե ծեծեին ես հիմա չգիտեմ ինչ դառած կլինեիիիի...... :Ճ
    Ես կարդում եմ ցանկացած խորհուրդ և վերլուծում:)
    Իսկ եթե ավելի լուրջ լինեմ համաձայն եմ ցանկացած մեթոդի միայն թե երեխայի համար ամեն ինչ լավ լինի, այսինքն ես ետ ծեծ կոչեցյալը ասւմ եմ հենց իրա հետագայի համար, հնարավորա ինձ չհասկանա տվյալ պահին բայց հետո համոզվատ եղի ամպայման կհասկանա:

    ОтветитьУдалить