среда, 2 февраля 2011 г.

Ինչպիսին են որոնողական կայքերի ցուցանիշները

Փորձագետները հավաստիացնում են, որ համացանցում ամենամեծ կատալոգը հանդիսանում է Google, որը բաղկացած է ավելի քան 8 միլիարդ փասթաթղթերից: Google ընկերությունը ստեղծվել է 1998 թ.-ին Ստենդֆորդյան համալսարանի շրջանավարտների կողմից: Աշխարհում իր ճանաչողությամբ երկրորդ հորիզոնականում է գտնվում Yahoo-ն, որը որոնողական կայքերում առաջիններից մեկն է և ստեղծվել է 1994թ.-ին. Яndex-ն իր աշխատանքները սկսել ե դեռևս 1997թ.-ից: Ամենա հնագույն որոնողականը, դա Рамблер-ն, որը համացանց է մուտք գործել 1996թ.-ին, որը սկզբնական շրջանում պարունակում էր 100 հազ. փասթաթուղթ: Համեմատելով անցյալ տարվա հետ Google-ը դրանցից 76,7 միլիարդ է կազմել: Այսինքն համաշխարհային շուկայում այն զբաղեցնում է 67,5%: Yahoo-ն 8,9 միլիարդ հարցումներից շուկայում կազմում է 7,8%: Այնուհետև գալիս է Ճապոնական որոնողականը` Baidu-ն 8 միլիարդ հարցումներից ապահովել է 7%: Հաջորդում է ռուսական Индекс-ը, որը իր երկրի շուկայում հանդիսանում է լիդեր ապահովելով 57,1%:  Հաջորդը Рамблер-ն է, որը իր տոկոսային հարաբերությամբ շատ է զիջում մյուս որոնողական կայքերին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий