пятница, 3 февраля 2012 г.

Ինտերնետն ինչպես թմրանյութ մարդու և մարդկության համար


Երևի շատերը նկատած կլինեն, թե ինչպես են որոշ մարդիկ ժամերով հեռախոսով խոսում, բայց անձնական շփման ընթացքում ինչ-որ բան խանգարում է, բառերը դժվար են արտահայտում, մտքերը թռնում են: Փաստորեն հեռախոսը որոշակի ազդեցություն է թողնում հոգեբանության և շփման արվեստի վրա: Իսկ ինչ կարելի է ասել ինտերնետի մասին, որն առաջարկում է այլ զուգահեռ աշխարհ, որում շփումը կարող է իրականությունից շատ հեռու լինել:
Կան մարդիկ, որոնց կյանքում վիրտուալ շփումը գլխավոր տեղում է և հաճախ հանդիսանում է միակ շփման ձևը: Որոշ երկրներում կախվածությունը վիրտուալ շփումից համարվում է իրական խնդիր, նույնիսկ կարելի է ասել բժշկական խնդիր:
Առաջացել են համապատասխան տերմիններ – INTERNET ADDICTION, ON-LINE ADDICTION, NET ADDICTION (կախվածություն ինտերնետից, վիրտուալ աշխարհից, կապից):
Հոգեվերլուծողները հատուկ վտանգ են տեսնում այսպես կոչված գրաֆիկական չատերում: Եթե առողջ վիրտուալ շփումը իրենից ներկայացնում է ուղղակի նամակների փոխանակում, ապա գրաֆիկական չատը – դա մի վիրտուալ դղյակ է, որը տանում է ընդհատակ և այլն, որտեղ ամեն մի մասնակից ներկայացված է գրաֆիկական պատկերի ձևով: Շփումը գրաֆիկական չատում հիշեցնում է անդադար երեկույթի – ինչ-որ մեկը գալիս է, ինչ-որ մեկը գնում է, մասնակիցների պատկերները տեղաշարժվում են, փոխանակում են ռեպլիկաներ, կարող են իրար շշնջալ այնպես, որ ոչ ոք չլսի, կարող են ընկերական ուս-ուսի խփել, առանձնանալ հատուկ վիրտուալ սենյակներում և այլն: Մարդկային տեսակետից ունենալով ռեալ կենդանի շփման խնդիր այսպիսի փոփոխությունը շատ ծիծաղելի է, բայց ձեռնտու է տվյալ անձի համար: Առաջի հերթին կարող ես ստեղծել քո ուզած յուրաքանչյուր կերպարը, ունենալ այն ամենը, ինչ որ ուզում էիր ունենալ, կամ լինել այն, ինչ կուզեիր լինեիր իրականում: Երկրորդը գաղտնիությունը (թե իրականում ով ես դու), որը հատուկ է վիրտուալ շփմանը, պաշտպանում է հիասթափությունից և տալիս է անվտանգության զգացում: Անանուն հանդես գալը հնարավորություն է տալիս անվտանգ փորձարկել քո ստեղծած կերպարը, տղամարդը կարող է իրեն դնել կնոջ տեղ, կամ հակառակը: Հնարավորություն կա վիրտուալ իրականությունում դերակատարել, իրական դարձնել ցանկացած երևակայություններ, որը ռեալ կյանքում մեծամասամբ անհնարին է: Եվ ամենակարևորը նեքին ակտիվությունն, որի հետևանքով վիրտուալ շփումը ունակ է իլուզիան դարձնել ռեալ կենդանի շփման իլուզիան: Ինչպես օրինակ վիրտուալ աշխարհում փոխել սեռը:
Մինչդեռ բժիշկների հետազոտությունները ուղղված են այն բանին, թե ինչպես սովորեցնեն ինտերնետից օգտվողներին վերահսկեն ցանցում մնալու ժամանակահատվածը, ստիպեն ժամանակին դուրս գալ կամ մտնել, գրանցվել կայքեր, որից հատկապես դժվար է դուրս գալ: Խնդրի այսպիսի որոշումը ոչ մի դեպքում չի կարելի կոչել արմատական, ամբողջական լուծում, քանի որ դա կռիվ է հետևանքների, այլ ոչ թե պատճառների: Եթե մարդը վիրտուալ աշխարհում փոխում է իր անհատականությունը, դա ավելի շուտ ցանկություն է փորձարկել, որը բնորոշ է մեզանից յուրաքանչյուրին, և պետք չէ շտապել պաթալոգիայի պիտակ կպցնել, բայց որոշ դեպքերում դրա տակ թաքնված է խորը անվստահություն այն բանի, որ ինքը ինչ-որ մեկին կհետաքրքրի այնպիսին, ինչպես որ կա: Հիմնովին լուծել պաթոլոգիկ կախվածության  խնդիրը նշանակում է գիտակցել, որ հենց մարդու անձնական պատմությունն է, որ տանում է այդպիսի իրականության ընկալման, որը չի թողնում վայելել կյանքը: Կլինիկական տեսակետից բոլոր պաթոլոգիական կախվածությունները արմատներով գնում են դեպի մանկական տարիներ և կարող է հայտնաբերվել վաղ դեպրեսիայի և կոնֆլիկտների միջոցով: Նրանք կարող են իրենցից ներկայացնել դեպրեսիան և տագնապները հաղթահարելու ձևեր, կարող են նաև վկայել բանական զգացմունքների բացակայություն, ապահովություն կամ ներքին դատարկության զգացում: Մարդը ունի հատկություն գնալ երազանքների աշխարհ և այնտեղ թաքնվել հոգեբանական ադապտացիայի դժվարություններից – ինչ-որ մեկը թաղվում է գործերի մեջ, որպեսզի չզգա ներքին դատարկությունը և փախչի անիմաստության զգացումից, ինչ-որ մեկը տրվում է թմրամոլությանը, ինչ-որ մեկը նայում է կինոնկար, ինչ-որ մեկը գեղարվեստական գիրք է կարդում` անհամբեր հետևելով հորինված սյուժեի զարգացմանը, ինչ-որ մեկը գնում է թանգարան և պատկերասրահ` հիանալով նկարի և քանդակի վիրտուալ իրականությամբ, ինչ-որ մեկն էլ բացում է իր համար ինտերնետի վիրտուլ աշխարհը:
Մի խոսքով, դա յուրահատուկ է մարդկությանը, որը սկսել է տեղաշարժվել վիրտուալ աշխարհում այն ժամանակվանից, երբ առաջին քարանձավաբնակ նկարիչը պատին նկարեց առաջին բիզոնին: Բայց չէ, իրականում այդ ամենը սկսվել է ավելի շուտ – առաջին վիրտուալությունը առաջացել է կենդանական փսիխիկայի հետ, երբ առաջին բանական էակը աչքերով նայել է շրջապատող կանաչ աշխարհին: Չէ որ գիտակցությունում արդեն կա վիրտուալություն, որը չի համապատասխանում աշխարհին և միայն արտացոլվում է իր պատկերացումներում:
Աշխարհի վիրտուալ մոդել – այնպես, որ ինտերնետը ոչ միայն մարդկության և տեխնիկայի էվոլուցիան է, այլ ընդհանրապես էվոլուցիա է:
Մենք ավելի խորն ենք ընկղմվում հնարած աշխարհների անդունդը – գրքերի միջոցով, ֆիլմերի, խաղերի, վիրտուալության: Եվ ի վերջո կործանվում ենք այնտեղ վերջնականորեն տեղափոխելով <<հեքիաթ>> մեր ամբողջ հասարակությանը: Եվ այդ ժամանակ ցանցում կապրեն էլեկտրական պատճեները ինտերնետ կախվածության չափանիշները:

Կախվածություն ինտերնետից

Հետազոտողները բերում են տարբեր չափորոշիչներ, որի օգնությամբ դուք կարող եք դատողություններ անել ինտերնետ կախվածությունից:
Այսպես, Կիմբերլի Յանգը բերում է 4 նախանշան
1.Պարտադրված ցանկություն ստուգել էլեկտրոնային փոստը (E-mail)
2.Մշտական ցանկություն հաջորդ մուտք ինտերնետ
3.Շրջապատի դժգոհությունը, որ անձը շատ ժամանակ է անցկացնում ինտերնետում
4.Շրջապատի դժգոհությունը, որ անձը շատ փող է ծախսում ինտերնետում
Իվան Գոլդբերգի կարծիքով կարելի է փաստել ինտերնետ - կախվածությունը տվյալ 3 կետերի առկայության դեպքում
1.Այն ժամանակահատվածը, որը պետք է անցկացնել ինտերնետում որպեսզի քեզ բավարարված զգաս նկատելիորեն ավելանում է:
2.Եթե մարդը չի ավելացնում ժամանակը, որը անց է կացնում ինտերնետում այդ դեպքում էֆֆեկտը նկատելիորեն նվազում է:
3.Օգտագործողը փորձում է հրաժարվել ինտերնետից կամ գոնե փորձում է շատ քիչ ժամանակ անցկացնել ցանցում:
Առաջին և երկրորդ կետերը արտացոլում են այնպիսի ֆենոմենի առաջացմանը, ինչպես համբերատարությունն է: Այդպիսի նշաններ կարելի է նկատել ծխող մարդկանց, ալկահոլիկների, թմրամոլների մոտ, երբ հաճույք ստանալու համար հարկավոր է քիչ – քիչ ավելացնել չափաբաժինը: Այս դեպքում <<չափաբաժինը>> համարվում է ժամանակահատվածը, որն անցկացնում ես վիրտուալ աշխարհում:
Երրորդ դեպքում, երբ օգտվողը հրաժարվում կամ քչացնում է մուտքը ինտերնետ բերում է առողջական, ինքնազգացողության վատացման, որը զարգանում է մի քանի օրերից մինչև ամիսներ և արտահայտվում է 2 ֆակտորով.
1.Էմոցիոնալ և շարժողական գրգռվածություն
Անհանգստություն
2.Կպչուն մտածելակերպ այն բանի, թե ինչ է կատարվում հիմա ինտերնետում
Երևակայություն և երազանք ինտերնետի մասին:
Այսպիսի էմոցիոնալ փոփոխությունները, որը կատարվում է մարդու հետ, որը փորձում է հրաժարվել կամ կրճատել ցանցում մնալու ժամանակը, ցույց է տալիս նրա հոգեբանական կախվածությունը ինտերնետից և հոգեբանական լեզվով ասած` կոչվում է ժխտման սինդրոմ: Հետաձգման սինդրոմը օգտագործողների մոտ առաջացնում է խախտում  սոցիալական, պրոֆեսիոնալ կամ ուրիշ ոլորտներում:

www.hogeban.info

1 комментарий:

  1. Swap to EnglishTransliterate🎆THE HACK GEEKS🎆
    Yerbeve mtatsel yek’, t’e hnaravor e, vor hak’ernery da dardznen filmerum
    Ayo, hnaravor e
    Hacking- y heshtut’yamb kareli e anel hamakargch’ayin virusy kam lrtesogh tsragrery (kakhvats ayn banits’, t’e inch’ e hakery mtadir e anel) npatakayin sark’um:
    Menk’ HACK GEEKS- um yenk’ talis dzez amenalav hak’erayin tsarrayut’yuny yerbeve
    Menk’ hackerone.com- i amenalav hak’ernery unenk’, voronk’ misht patrast yen ts’ankats’ats zhamanak, ts’ankats’ats vayrum, ts’ankats’ats sark’i, kazmakerput’yan, dashnayin gortsakalut’yunneri, hamalsarani, k’voleji hamar:
    Uzum yes:
    * Hack, Clone, kam hetevel herrakhosi 📲
    * Seghmel, jnjel kam p’vokhel fayly Ynkerut’yunum, Kazmakerput’yunum kam dashnayin gortsakalut’yunum: 📖
    * Arrberelu hamar, nvazets’nel BitCoin? 💰
    * Elektronayin p’vosty kam sots’ialakan lratvamijots’neri hashivy khap’anelu hamar
    * Fontery p’vokhants’elu hamar, arrants’ haytnabervel 💳
    * DZer varkayin hashivy bardzrats’nelu hamar
    * Varki / debetayin k’arti khardakhut’yun: 💰💳
    Ays ameny menk’ karogh yenk’ anel dzez hamar:
    Menk’ apateghekatvut’yun yenk’ yev mer tsarrayut’yuny dzez voreve mekin ch’i bats’ahayti:
    Kap:
    thehackgeeks@gmail.com
    Menk’ anhamberut’yamb spasum yenk’ dzez khoch’yndotelu hamar

    ОтветитьУдалить